بانوی هزار فصل

پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۴
    :(

مگه من دیوونه ام؟

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ب.ظ

روز معلم بود و بعضی از بچه ها برای معلمشون کادو خریده بودند.مهدیه هم برای من یک ظرف میوه خوری هدیه گرفته بود (مهدیه مقطع پیش دبستانیه). مهدیه خوشحال و شاد می خواست به پسر خاله اش که تو اتاق پیش دبستانی دیگه بود،خبر بده که من واسه معلمم کادو گرفتم و یه جورایی پُز بده و قیافه بگیره.برای همین از من خواست که اجازه بدم که بره تو کلاس دیگه،چون با پسر خاله اش کار داره.مهدیه میره جلو کلاس دیگه و در میزنه.

مهین جون (مربی) در را باز می کند.

مهدیه: میشه یمین رو صدا بزنید.

مهین جون: چیکارش داری؟

مهدیه: کارش دارم صداش بزن.یمین بیا کارت دارم.

یمین از اتاق بیرون می آید و از مهدیه با حالتی مغرورانه می پرسد.

یمین: چیکارم داری صدام زدی.من کار داشتم.

مهدیه (با عشوه و ناز): امروز روز معلمه و من واسه خانوممون کادو یک ظرف میوه ی خوشگل خریدم.تو واسه مهین جون چی خریدی؟

یمین (با دهن کجی و شکلک بخوانید): تو دیوونه ای.مگه منم مثل تو دیوونه ام که ازین کارا بکنم!!!!!


نظرات  (۶)

 سلامی دوباره وب خیلی خوبی دارین
پاسخ:
نظر لطفتونه :)
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۵ لولا پالوزا
ای جان:))
جای مهدیه بودم با پام محکم پاشو لگد میکردم:))) یه همچین دختر با احساسیم من!
پاسخ:
اتفاقا منم کلی به حرف یمین خندیدم.آخه چه ضرورتیه که روز معلم حتما واسه معلماشون کادو بخرن.حالا خودمونیم یمین هم بدجوری ضایعش کرد :))
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۰ لولا پالوزا
یه جور نشونه ی علاقه اس:)
من یادمه روز معلم یه آزانس باید کرایه میکردم واسه هدیه هام:)))) بزرگ و زیاد بودن کل مملکتو هدیه میدادم الکی:)))
پاسخ:
خوش به حال معلمات،کاش منم معلم تو می بودم ازین کادوها شامل حال منم میشد :))
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۲ لولا پالوزا
نه خوووو اگه شرایطشو نداشته باشی خدا هرکدومو انجام دادی میپذیره:)) یا فک کنم کفاره جمع که منظورته واسه شکستن روزه با کارهای حرامه یه همچین چیزی:)

نماز و روزه شما هم قبول حق^_^
پاسخ:
والا من که شنیدم اگه تا قبل از اینکه همون سال تموم بشه روزه قضاتو بگیری که هیچی،وگرنه تا هر وقت که زنده باشی به عهده ات هست.واگه عمدی نخورده باشی که کفاره نداره و اگه عمدی باشه هم روزه ی قضا داره و هم کفاره،هر دوتاییش.مگه اینکه بیماریی چیزی داشته باشی که روزه گرفتن واست ضرر داشته باشه و هیچ وقت نتونی قضاشو بجا بیاری اونوقت فقط کفاره کافیه :)

ینی حرکت پسره خدا بوده =))))

این پسرا از بچگی جونورنو حرف آماده تو آستینشون دارن همیشه =)))


پاسخ:
همیشه هم جواب دادن کم نمیارن،حتی به من :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی