بانوی هزار فصل

پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۴
    :(

صدایی که شنیده نمیشود

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۱۷ ب.ظ

سرماخورده ام.با صدایی شبیه صدای دوبلورها برای خروسهایی که در کارتونها صحبت می کنند؛و تب و سرفه و سوزش گلو،همراه با کمی ناله در هنگام خواب. و با صدایی که از ته چاه شنیده میشود و تا ظهر محو و نابود میشود،برای صبحها.

نظرات  (۷)

ان شاالله سلامتی رو سریعتر بدست بیارین ...
پاسخ:
متشکرم.
حس سرماخوردگی هم پس می تونه شاعرانه باشه
پاسخ:
شاید :))

وااااای سلام آرامیسِ جان :*

ایشالا زودتر خوب شی .... ولی این سرماخوردگی هرچیزیش بد باشه لامصب آدم صداش اینجوری که میشه خیلی باحاله من کلی خوشم میاد :دی

آخ آخ این چه حرفیه ؟؟؟ شما که عزیز دل منی ^.^ :* آخه من اصن نمیدونستم اینی که میاد کیه چیه همه ش سوال بود برام :دی داشتم از فضولی دق میکردم خدایا این کیه چیه :دی


پاسخ:
ممنون عزیزم.میخواستم یه کمی خودمو برات لوس کنم.شما هم تو قلب ما جا داری.آره بعضی وقتا آدم فضولیش گل میکنه.باز خوبه که موفق شدی و کشفش کردی.
سلام
ان شاالله زود خوب میشید
ممنونم که به من سر زدی.
پاسخ:
ممنون. خواهش می کنم.
شلغم فراموش نشه :-)
پاسخ:
ممنون عزیزم.چشم. داغش تو هوای سرد می چسبه. 😃
دمنوش آویشن برای عفونت و دمنوش گل ختمی برای گلو 
امیدوارم سریع بهتر بشی عزیزم
پاسخ:
مرسی عزیزم
من هم سرما خورده ی مچاله ی صدا گرفته ایی ام ، که کلاس های فردا برایش دهن کجی میکند ! 
بهتر باشیم :))))))
پاسخ:
امیدوارم شما هم هر چه زودتر بهتر بشی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی