بانوی هزار فصل

پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۴
    :(

موبایل سامسونگ سری اِس

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ

مدتیست که هر کسی از دوستان و فامیل گوشی مرا می بیند با یک "ای" یا "وای" کشدار میگوید تو هنوز این گوشی رو داری،یا تصمیم نداری که گوشیتو عوض کنی یا تو که پول داری چرا یک گوشی مدل بالا واسه خودت نمی خری.توی مجالس و مهمانیها طوری به گوشی من نگاه می کنند که انگار دارن به یک پدیده ی قرن نگاه می کنند و گوشی خودشان را هی جلو چشم من تکان تکان می دهند که مدل گوشیشان را نشانم بدهند که بله ما گوشی اندروید فلان مدل داریم.من گوشی ام را دوست دارم.چند سال پیش،زمانی که قیمت گوشی ها اینقدر اُفت نکرده بود من گوشی ام را سیصد و خرده ای خریدم که جنس آن ژاپنی اصل بود و این قیمت،آن زمان برای خودش پولی بود.حالا که مدل گوشی ها بهتر شده و شکل آن شکیل تر،گوشی من در جمع آنها به چشم نمی آید.

وقتی می بینم مردم این همه غم و غصه و مشکلات در زندگیشان دارند و خدا را خوش نمی آید که غصه خوردن برای مدل گوشی من هم به غم و غصه های آنها اضافه شود؛تصمیم گرفتم که یک گوشی جدید بخرم،یک گوشی سامسونگ سری S  (که البته هنوز تعداد اِس ها معلوم نیست).امیدوارم توانسته باشم ذره ای از غم و غصه و گره های مردم را باز کرده باشم.



+ هر چقدر منتظر شدم که شاید آقای باشخصیتی یا معشوق سینه چاکی چه با اسب سفید یا بدون اسب سفید پیدا شود و به نشانه ی عشق و علاقه به من،یک گوشی مدل بالا بخرد و به من هدیه بدهد؛متاسفانه تیرم به سنگ خورد.پس در یک اقدام انتحاری و به صورت خودجوش تصمیم گرفتم تا خودم برای خودم یه گوشی باکلاس هدیه بخرم؛که کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من :)



نظرات  (۳)

ای جانم آرامیسِ جان مبارکات باشه :*

منم گوشی قازقلنگی دستمه ... همه هم تیکه میندازن بهم انصافن اهمیتی هم نمیدم قبل اینکه گوشی HTC م خراب شه به شدت معتاد اندروید شده بودم همین شد که ترکید خلاصه گوشی بدبخت :دی

منم نه پولشو داشتم بخرم نه ازین اسب های سوار بر پادشاه سفید !!!!

اخه وبگذر پریده بود یه سری خیر نبینه ایشالا مجبور شدم اون گذرک رو هم بذارم ... گذرک مشکل ایجاد میکنه یا وبگذر ؟ کدومشونه بگو بردارم خودم اخه ازینجا متوجه نمیشم :(


پاسخ:
خواهش می کنم،هنوز که نخریدم.
مردم به همه چیزت کار دارن.من که الان پدر این گوشی رو درآوردم بس که باهاش تو اینترنت و سایتهای مختلف پرسه میزنم داره داغون میشه؛می ترسم گوشی اندرویدی مدل بالا هم همین بلا سرش بیاد :(  طفلک این گوشیم ببخشید ببخشید مثل خر کار میکنه و خم به ابرو نمیاره حتی یکبار مجبور شدم باطریشو عوض کنم.کلا اینجور چیزا دست من دوام نمیاره :))

اون گذرک اذیت میکنه البته نمیخواد به خاطر من برش داری شاید برای دیگران این مشکل ایجاد نشه و فقط واسه من اینطوری باشه.هر دفعه که وبلاگتو باز می کنم آمارگیرت تو یک پنجره ی جدا باز میشه و باید اونو ببندی تا بتونی برگردی و پستهارو بخونی. همون آمارگیری که موج مکزیکی میره :)))
مبارک باشه عزیزم^_^
بعدا بگو راضی هستی ازش یا نه
پاسخ:
ممنون ولی هنوز قراره دو سه هفته دیگه به دستم برسه.
کاری به کار مردم نداشته باش
اگه کارت رو راه میندازه چرا بخوای گوشی گرون دستت بگیری؟
آرامیس واسه خودت زندگی کن نه مردم
پاسخ:
گوشیم که خیلی خوبه و سیستم عامل داره،راحت باهاش وصل اینترنت میشم و هم لمسیه و هم دکمه ای.به نظرم حق با توئه :) آخه حیفم میاد گوشی به این خوبی رو بندازم دور یا بفروشمش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی