بانوی هزار فصل

پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۴
    :(

وبلاگی با این نام وجود ندارد :(

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۰ ب.ظ

مسخره تر از این هم میشه که تو ببینی بلاگفا برگشته و خوشحال و شاد بری سراغ وبلاگت و هرچی نام کاربری و رمزتو بزنی ببینی می نویسه وبلاگی با این نام وجود نداره.حال کسی رو دارم که با دوستا و فامیلاش از یه شهر جنگزده کوچ میکنه و بعد از یک سال بهشون خبر میدن که شهر آزاد شده و میتونین به خونه هاتون برگردین.بعد خوشحال و شاد برمی گرده به شهر و کوچه اش،اما وقتی جلو در خونه اش میرسه به جای ساختمون خونه اش،یه زمین خرابه می بینه که توش هیچ خونه ای وجود نداره.

بیشتر دوستا و کسانیکه وبلاگاشون می خوندم برگشتن به بلاگفا،به خونه هاشون،اما من خونه ای ندارم.پس همینجا می مونم.شاید اگه یه زمانی بلاگفا حالش خوب شد و آدرس و وبلاگمو بهم برگردوند شاید برگشتم؛شایدم نه.با خودم میگم برم دوباره از اول یه وبلاگ تازه با همون اسم خودم دوباره بسازم.دودلم با خودم میگم نه،آخه میگن مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسه.می ترسم دوباره وبلاگو بسازم و باز دود بشه و بره هوا،هرچند این اتفاق برای هر سایتی می تونه بیفته.اعتماد کردن سخته و اعتمادتو نسبت به کسی از دست دادن سخت تر.آدرس دوستان بلاگفاییمو از دست دادم.نوشته های یک سالمو از دست دادم.حالا دوستانی که با من به سایتهای دیگه کوچ کرده بودند برگشتن به خونه هاشون؛اونارو هم از دست دادم.

پس فعلا همینجا می مونم و می نویسم.شاید یه زمانی برگشتم؛شایدم هیچ وقت!


+ دوستان بلاگفایی،نظرات هیچ سایتی (پرشین،بلاگ و...) غیر از سایت بلاگفا برای شما ثبت نمیشه.همش می نویسه اسپم و تبلیغات غیرمجاز

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶

نظرات  (۶)

ایییییی خدا من چیکار کنم
پاسخ:
نمیدونم والا
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۹ مــسیــرا
باسلام.
لطفا تشریف بیارید و حتما مطلبم را بخونید و امتیاز بدید.
     **/  بسیار جالب و ناب ؛ حتما بخونید **

عنوان مطلب:          ابلیس در کجا زندگی می کند؟
لینک مطلب:    http://masira.ir/index.php?newsid=149
 
تک تک نظر ها را بررسی  و حتما بهتون سر می زنم.
یاعلی
پاسخ:
یا علی
بی خیال بابا منم جنگ زدم...
پاسخ:
آره بابا بی خیال،واسه این چیزا هم جوش بزنیم.والا
میهن بلاگ خیلی خوبه...کلی امکانات خوب دیگه هم علاوه بر امکانات معمول بلاگفا و سایرشون داره.
پاسخ:
چه خوب که ازش راضی هستی.منم دیگه کم کم دارم به کار کردن با بلاگ عادت می کنم.اول هرچیزی سخته بعدش راه می افتی.
نَ تآ 10 ـُم دارم :|
آره .. !
پاسخ:
تو این گرمای هوا با ماه رمضون،پدرت درمیاد.

آخ آخ آرامیسِ جان گفتی ... منم ترس دارم از دوباره به هم ریختنش ولی لامصب خونه زادم کرده هیچ جای دیگه ای نمیتونم بنویسم ... نزدیک به دو سه سال پیش فکنم وردپرس و بلاگ سپات یکیشون یا هردوشون وب زدم ولی بازم اونجام نشد که بنویسم هرجا میرم بازم سرمو کج میکنم سمت بلاگفای لعنتی ....

البته خوبه که تونستی اینجا جا بیفتی :*

پاسخ:
نه هنوز خوب جا نیفتادم.عادت کردی به بلاگفا،سخته واست دل کندن؛مگه نمیدونی که ترک عادت هم موجب مرضه :)
باز خوبه که تورو دارم که بهم سرمیزنی.اینجا احساس می کنم خیلی تنهام،دور افتادم از همه چیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی