بانوی هزار فصل

پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۴
    :(

بلاگفا

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۶ ب.ظ

بلاگفا برگشت.اما چه برگشتنی انگار که زمان به عقب برگشته باشه،به سال 92،بلاگفا برگشت ولی هنوز روبراه نیست.هنوز تو کماست.وقتی شنیدم بلاگفا برگشته،سریع رفتم سایت اما هرچقدر نام کاربری و رمزمو وارد کردم؛گفت وبلاگی با این نام وجود ندارد.خیلی تعجب کردم،بارها و بارها امتحان کردم با اینکه صفحۀ وبلاگم جلو چشمم بود اما بازم این جواب رو صفحۀ مانیتور بود.وبلاگی با این نام وجود ندارد،انگار که از ازل همچین اسمی وجود خارجی نداشته است.

نظرات  (۶)

وااااااااااااااای سلام/ دلتنگت بودم اساسی

و این خیلی ناجوانمردانه س که بهم نگفتی کدوم فالوئر هستی تو اینستا :(

به خدا داشتم له له میزدم این دوماه نه میشد برا کسی کامنت گذاشت نه خبری گرفت افتضاح ترین حالو بهمون داد بلاگفای لعنتی این چن وقت ...

ای آرامیسِ جان از تو چه پنهون بلاگ دات آی آر و چه میدونم میهن بلاگو هر کوفتی که فکرشو بکنی رفتم یه دونه زدم توی یکیشون به گمونم حتا یه پستم گذاشتم ولی اصلن باهاشون حال نکردم اصلن انگار عادت به بلاگفارو نمیتونم ترک کنم :(

ولی انصافن این مدت پدرم درومد از بی پستی روزی سه چار بار چک میکردم ببینم بلاگفا درست شده یا نه و هردفعه به در بسته میخوردم ...

خوبه که هستی هنوز چقدر ذوق کردم از دیدن کامنتت

و وب نو مبارکت باشه :*


پاسخ:
سلام عزیزم،من اینستاتو از طریق وبلاگت دنبال می کردم و به همون خوشحال بودم،هرچند دسترسی به هیچکدوم از بلاگفایی هارو نداشتم.منم خیلی ناراحتم وبلاگ من اول فروردین 93 ساخته شده بود،اما الان کلاً منهدم شده و هرچی تو قسمت مدیریت اسممو میزنم می نویسه وبلاگی با این نام کاربری وجود نداره  :(
سلام آرامیس عزیزم
چطوری؟
چقد خوشحالم پیدات کردم:-*
پاسخ:
سلام قربونت برم،ما بلاگفایی ها مثل کسایی هستیم که همه عضو یک خانوادۀ بزرگ بودیم که بدلایل جنگ و خرابی شهرمون هر کدوم به یک شهر و کشور دیگه پناهنده شدیم و حلا بعد مدتها همو پیدا کردیم.منم خیلی خوشحالم که هنوز منو فراموش نکردی :*
شیشه جان اصلا نمی تونم برات نظر بذارم،اصلا گزینه ای به اسم ثبت وجود نداره؛دوبار نوشتم ولی نمیدونم چرا نمیشه؛اگه اومدی اینجارو بخونی لطفا ایمیلتو برام بذار ممنون

چقد خوبه که هستی حداقل همینجا :*

و من از صمیم قلب ممنونم به خاطر کامنتت

چون بقیه رو قادر به پیدا کردن نیستم و متاسفانه تا پست جدید کسی نذاره نمیشه براشون کامنت هم گذاشت :(

خیلیارو گم کردم ...


پاسخ:
منم همینطور،آدرس دوستام تو وب قبلیم بود که نابود شد.منم دیگه دسترسی بهشون ندارم :(
منم نوشته های دو سالم پرید و فقط دوسالشو دارمِ.ایراد نداره میگذره:)
پاسخ:
آره این نیز بگذرد؛امیدوارم تو زندگی مشکلات سخت تر و مهمتر از این برامون پیش نیاد این که چیزی نیست :)

خدا بگمک با بلاگفا چیکار کنه !!!

انگاری که با این بلاگر زبون بسته مشکل داره !

اصلن هرچی میزنم لینک وبتو برای لینکدونیم ثبت میکنم میرم میام میبینم نیست بازم !

بذار یه امتحانی بکنم رو پیوندهای عصرونه م ! امیدوارم بازی در نیاره دوباره ...

پاسخ:
بلاگفا دیگه خودشو خیلی گرفته؛دیگه با هیچکسی حال نمی کنه غیر از بروبچ های سایت خودش

امکان درج لینکهای تبلیغاتی ،اسپم یا غیر اخلاقی وجود ندارد



ببین چی میگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!

این بلاگفا خیلی گستاخ شده خیـــــلی

پاسخ:
آره خیلی سخته،اصلا از هیچ سایت یا وبلاگی غیر از خودش نظر قبول نمی کنه حتی اگه تو قسمت متن کامنت هم آدرستو وارد کنی؛ثبتش نمیکنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی