بانوی هزار فصل

پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۴
    :(

جواب دندان شکن

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ب.ظ

من: بچه ها واسم دعا کنین امروز امتحان دارم.

علیرضا: چرا دعا کنیم؟

من: واسه اینکه امتحانم خوب بشه.

علیرضا: شما که همش واسه ما میگین.خودتون دعای زیاد شدن علم رو بخونین تا قبول بشین!!!

نظرات  (۴)

۲۸ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۷ طاها میرویسی
:)
پاسخ:
:)
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۰ نیمه سیب سقراطی
چه زبل بوده این علیرضا خان :))
پاسخ:
از اون بچه زبل هاست که تو جواب دادن کم نمیاره.البته بچه بامحبتیه.

چه عجب یکتا خانوم،از اینورا. راه گم کردی؟ چه خبر از درس و امتحاناتت؟
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۶ مدادرنگی

خدای من :)))))

من میمیرم برا این بچه سرتق های شیرین زبون >.<

پاسخ:
هم خوشگل،هم شیرین زبون
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۳ دختر مهتاب .....
حرف راست رو از بچه بشنوید هههههههه
پاسخ:
آره واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی