بانوی هزار فصل

پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۴
    :(

پربحث ترین سوژه دنیا

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

من از سر کار میام،دستامو میشورم و میشینم کنار میز که نهار بخورم.هنوز چند لقمه نخورده بابا میگه سرتو بیار بالا و نگاهی به جوشهام میندازه و بعدش به من میگه این جوشهای  تو خوب شدنی نیست.فردا دوباره سرمیز نهار بهم میگه این جوشها دیروز اینجا نبود،امروز سر و کلشون پیدا شده و بعد با مامان شروع به بحث و مشورت درباره جوشهای من میکنه و اینکه چطوری درمانش کنم.

فردا دوباره سر نهار بابا بهم میگه سرتو بیار بالا.این جوشهای تو کی میخواد خوب بشه،و بعد دوتایی با مامان به من اشاره می کنند.خوب این جوش رو پیشونیت نبود امروز دراومده.اون جوش رو چونه ات تبدیل به لک شده.اون جوشی که قبلا رو گونه ات بود حالا خوب شده.دکتری که رفتی اصلا بدرد نمی خورده.جوشهات فرقی نکرده،بدتر شده که بهتر نشده.برو یه دکتر دیگه.

فردا دوباره موقع نهار همین صحبتها بین ما پیش میاد.

یکی از مهمترین و کلیدی ترین مشکل در خانواده ما و یکی از مهمترین و پربحث ترین سوژه ها در خانواده ما صحبت در مورد جوشهای صورت منه و آمار گرفتن از آنها که کدومیک از اونا خوب شده و کدومیک جدید اضافه شده.

نظرات  (۲)

اول از همه خدا نکشدت !

اومدم بیام وبت نفسم بند اومد ...

توی ادرس بار زدم ban خودش اومد بانوالکسا و دیدم یا پنج تن ! زده این وبلاگ حذف شده و یا همچین ادرسی وجود ندارد .... یهو دیدم ای من خنگ بلاگفارو زدم قلبم اومد تو حلقم ...

خلاصه خوبه یهویی به خودم اومدم متوجه سوتیم شدم ...

خب دختری برو یه دکتر درست درمون مام ب این دخترخاله بزرگم هرچی میگیم به خرجش نمیره که نمیره ...

حیف پوستته ب خدا داغون میشه الکی :(


پاسخ:
خسته نباشی پرستو جون،خوب بود تو لیست لینکیهات اسم وبلاگ منم بود.حالا وب اومدن منم با نیومدن و حذف شدن هیچ فرقی نداره.
نصف این جوشها مال فشار روحی و استرسه.خوب شدنی نیست.حالا تصمیم دارم روز شنبه یه نوبت دکتر بگیرم حداقل جای جوشهانو از بین ببرم.
چه حیف که تو این همه کم میای این روزا ...
پاسخ:
نمیدونم چه مرگمه  😞

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی