بانوی هزار فصل

پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۴
    :(

عشقولانه

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۳ ب.ظ

وقتی که دیدمشون،نتونستم ازشون بگذرم.پس تصمیم گرفتم عکسشونو بذارم.به شدت از من دلبری می کنن :)

من ازینا میخواااااااااااام.چقدر دوست داشتنی ان




banooalexa.blog.ir



نظرات  (۷)

بابت نشر قطره و ماهی هم ممنونم اخه فشارت بدم من :*

چه خوبن این دوتا آرامیس

ینی قربون قلمبگیشون برم من

پاسخ:
:))       :*
خیلی بانمکن^_^
پاسخ:
اوهوم
این دو تا رووووو:))))
پاسخ:
خوردنی ان
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۱ نیمه سیب سقراطی
گوگولی ^_^
پاسخ:
^ _ ^
عکسه خیلی بامزس
پاسخ:
:)
سلوم 
مطلب جدید پست کردم منتظر نظرتم
۲۴ تیر ۹۴ ، ۲۳:۱۷ معکوس ماهی
:)
پاسخ:
افتخار میدی که گاهگاهی میای و منو میخونی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی