بانوی هزار فصل

پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۴
    :(

من و بچه های کلاسم

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ب.ظ

هانیه شش ساله: خانوم، شما ازدواج کردین؟

من: نه

هانیه: آهااااا ،پس بگو چرا ابروهاتونو برنداشتین.

من: !!!!!!!!!

نظرات  (۱۲)

سلام :)
خدای من بچه های این دورو زمونه به چیا فکر میکنن :|
پاسخ:
بگو به چیا فکر نمی کنن. هنوز اسمشونو تو کلاس ننوشتن و هنوز مربیشونو انتخاب نکردن میگن باید خانوممون خوشگل باشه.ما خانوم خوشگل دوست داریم :/

اینا که بچه ن حالا بزرگترا هم اجازه ی زدن این حرفو به خودشون میدم ... و شعور چیز گرانیست به هرکس ندهند !!!

نمیدونم اصلن چه ربطی داره به ازدواج کردن یا نکردن ... تو گذشته شاید اینجوری بوده ولی هیمن حالاشم من اجازه ی اینکارو دارم پیشترها هم برداشتم یعنی خودمم برداشتم کلن میزدم ابروهو کوتاه میکردم مث زنای چل ساله ... خب الان نمیخوام ... دوس ندارم ... ای بابا همه به کار هم کار داریم

پاسخ:
من هم ابروهامو دخترونه برمیدارم.صورتمو هم تمیز می کنم مخصوصا سبیلامو :)) . میدونی بچه های الان فکر می کنن هر کی معلمه باید ازدواج کرده باشه و ابروهاشو مثل زنها باریک برداره.من اگه ابروهامو باریک بردارم صورتم زنونه میشه.دوست ندارم مثل زنها بشم.بعدم این بچه های الان به همه چیزت کار دارن.لاک میزنی میان روشو ناخن می کشن.رژ میزنی میگن چه رژ قشنگی زدی.سایه میزنی میگن خانوم پشت چشاتون برق میزنه.خلاصه خیلی فضولن :)) 
هرچی تو دلشونه زود و بدون رودربایسی بیان می کنن.
گودزیلان بچه های الان :))))
پاسخ:
والااااااااا  :)))
یا خدا!
بچه نیستن که گودزیلان!
پاسخ:
به همه چیزت کار دارن :)
ووروجک !
پاسخ:
می بینی بچه های این دوره زمونه رو،ما چی بودیم.اینا چی ان !
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۲۹ نیمه سیب سقراطی
والا ما تا پیش دانشگاهی نمیدونستیم جریان چیه با سیبیل می رفتیم سر کلاس :)))
پاسخ:
:)))  ما چی بودیم .اینا چی اَن.ما شوت بودیم.تازه با اون قیافه هامون فکر می کردیم که خیلی هم خوشگل و تو دل برو ایم    :)
عجب !
پاسخ:
والااااااا   :)
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۰۶ دختر مهتاب من زنده ام
بچه ها....
شما چکارتون به این کارا؟؟؟
پاسخ:
بچه های نسل جدید اینطوری ان.آدمو میذارن زیز ذره بین

خدا لعنت کنه بلاگفارو باز رفت توی کما ... یه دونه میهن بلاگ ساختم :(


پاسخ:
باز دوباره؟؟؟؟؟
وضعیت پرشین بلاگ هم اینطوریه.هر وبلاگی که پرشینه،وقتی سرچ می کنی می نویسه وبلاگی با این نام وجود ندارد.گندشون بزنن فاتحه خوندن تو نوشته ها و مطالب همه مون رفت.


پرستو نمیدونم چرا وبت تو میهن بلاگ باز نمیشه.در اسرع وقت بهت سر میزنم.
ها ها ها ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدایا چقدر خندیدم
پاسخ:
می بینی تورو خدا،منو این بچه ها هر روز یه سوژه ای داریم :)
عجب:دی منم تا الان ابروهامو بر نداشتم.خود ب خود تمیزو مرتبن :دی
پاسخ:
من ابروهامو برمیدارم اما دخترونه.دورشونو تمیز می کنم.دوست ندارم ابروهامو خیلی باریک بردارم و شبیه خانومهای ازدواج کرده بشم.خوش به حالت که ابروهات خدا دادی تمیز و مرتبن.
:-0
پاسخ:
^ _ ^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی