بانوی هزار فصل

پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۴
    :(

گمشده

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۵ ق.ظ

دنبال دوتا از دوستام می گردم که قبلاً تو بلاگفا وبلاگ داشتن و وقتی که بلاگفا خراب شد و من به اینجا مهاجرت کردم؛دیگه پیداشون نکردم.متاسفانه ایمیلی هم ازشون ندارم تا ببینم که حالشون خوبه،وبلاگ جدید درست کردند یا نه.پس همینجا از بازدید کنندگان محترم درخواست می شود اگه ازشون خبری دارن یا وب جدیدشون رو دیدن به من اطلاع بدن.شایدم یه روز گذرشون به وبلاگ من افتاد.اسم و آدرس قبلیشون:

آبانه،دختر آبان  http://dokhtare-aban.blogfa.com

مداد رنگی (منو مداد رنگیامو ی دنیای بنفشابی جیغ )  booye-medadrangi.blogfa.com


از یابندگان محترم تقاضا میشود در صورت رؤیت نامبرده ها به اینجانب اطلاع دهند.


با تشکر

نظرات  (۲)

۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۹ بامدادامید
سلام
انگار یک دایره 
زندگی
با گوشه هایی پر از ...
پاسخ:
پر از ؟؟؟؟

اع .... من اینو تازه ددیم ... همینجوری تو وبت می چرخیدم ... یهویی گفتم از این تگ های بغل ببینم دوست داشتنیات چین ...

چه ذوقی کردم ....

اع بامداد امید کامنت گذاشته برات ...

پاسخ:
آره دیگه اون زمان دنبالت می گشتم :) نبودی که ببینی! حالا که پیدات کردم.
قربانت،چطور؟ مگه بامداد امید کیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی