بانوی هزار فصل

پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۴
    :(

تعطیلات تابستان من

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ق.ظ

تابستون شد و تعطیلی مدارس و دانشگاهها،منم که بیکار.تصمیم گرفتم واسه تابستونم برنامه ریزی کنم.از اونجایی که من عاشق برنامه ریزی هستم و حتی زمان امتحان کنکور خودم برنامه ریزی واسه درس خوندنم کردم؛تصمیم گرفتم یه برنامه درست و درمون بنویسم که از وقتم نهایت استفاده رو بکنم.یک برگ کاغذ و یک خودکار برداشتم و شروع به نوشتن کردم.

شنبه: صبح تا ساعت 8 خواب اگه تا 9 هم شد اشکالی نداره/ 9 تا 11 صبحانه و کامپیوتر،البته چون الان ماه رمضونه فقط کامپیوتر/ 11 تا 1 ظهر کارهای خونه/ از ساعت یک تا دو و نیم نماز و ناهار که البته الان ماه رمضونه ناهار نمی خوریم/ بعدش خواب از ساعت 3 تا 5 / ساعت 5 تا 7 شام درست می کنیم و کنارش مطالعه هم می کنیم/ 8 تا 9 کامپیوتر،اما چون الان ماه رمضونه،افطار و بعد شستن ظرفها و بعدم که خودتون میدونین فیلمهای ماه رمضون تا ساعت 11 شب طول میکشه و اینکه من باید در حین فیلم نگاه کردن واسه سحری هم غذا درست کنم./ ساعت یازده به بعد هم که خوابم میاد و باید بخوابم تا سحری خواب نمونم :)

یکشنبه: تا ساعت 3 همون کارهای تکرای روز قبل،ولی از ساعت 4:30 تا 6 عصر میرم باشگاه،پس برنامه از ساعت شش و نیم الی هفت شروع میشه./ 7 تا 8 مطالعه / از 8 تا آخر هم همون کارهای تکراری دیروز

اوووووه خسته شدم.برنامه ریزی کردن چقدر سخته.برنامه ریزی بقیه روزها باشه همون روز و همون ساعت و لحظه به لحظه انجام بشه بهتره.

شما هم اگه واسه تابستونتون یا موفقیت تو کنکور و دانشگاهتون خواستین برنامه ریزی کنین من حاضرم براتون برنامه ریزی کنم.باور کنین!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
آرامیس

نظرات  (۵)

امان از روزمرگی
پاسخ:
خیلی سخته،همش تکرار و تکرار
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۳ نیمه سیب سقراطی
اوه اوه چه برنامه فشرده :))
پاسخ:
قربونت برم می بینی برنامه رو؟ خیلی فشرده اس میترسم اینقد که وقتم پره مخصوصا برای مطالعه،خسته بشم و کم بیارم :))
به به چه خوب پس اولین سفارشو من میدم یه برنامه ریزی برای ساعت شش عصر به بعد میخوام لطفا کارمندی باشه ممنون واقعا 
فقط اگر برنامه ریزی غذایی هم باشه که حرف نداره هر وقت از جناب همسر میپرسم میگه هر چی دوست داری و این بدترین و البته سیاست مدارانه ترین جوابه
پاسخ:
الهیییییییی!
آره انتخاب غذا برای ناهار و شام سخت ترین کاره.دو سه روز غذاهای متفاوت می پزی؛بعد از اون دیگه میمونی چی بپزی.هنوز ناهار نخورده باید فکر کنی واسه شام چی درست کنم.بعضی اوقات واقعا کم میاری،اینجور مواقع باید بهت بگن اینو بپز،اونوقت اینقدر خوشحال میشی که نگو :)
ببخشید تایم مطالعه چقدر شد؟؟
پاسخ:
با این برنامه ریزی آبکی که من کردم،در حال حاضر تایم مطالعه از همه کمتره.اگه این برنامه رو ببریم رو نمودار،بیشترین فراوانی مربوط به کامپیوتر و خوشگذرونیه،والا :)) 
خسته نباشین :)
پاسخ:
مرسی شما هم خسته نباشین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی