بانوی هزار فصل

پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۴
    :(

I'm busy

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۲۲ ب.ظ

سلام،خیلی وقته که آپ نکردم.حسابی سرمو شلوغ کردم.از صبح تا ساعت یک و نیم تا دو میرم سرکار،بعد که برگشتم خونه ناهار می خورم.بعد ار ناهار روزهای یکشنبه،سه شنبه و پنجشنبه میرم باشگاه از ساعت چهار تا شش.بعد که میام خونه کارهای عقب افتاده واسه کارم که مربوط به فردامه باید انجام بدم.روزهای شنبه و سه شنبه هم کلاس زبان میرم.فکر کن! روزهای سه شنبه اصلا وقت خالی ندارم.بعد از ناهار میرم باشگاه،بعد از باشگاه میرم کلاس زبان تا ساعت هشت و نیم شب.وقتی که برمی گردم خونه خیلی خسته ام.تازه باید کارهای فردامو هم انجام بدم؛به اینا خوندن و تمرین کردن زبان رو هم باید اضافه کرد.بعد از کلاس مثل یه خرس خوابم میاد.منو بگو با این تفاسیر واسه ارشد هم میخوام بخونم.ولی دریغ از یک صفحه،زهی خیال باطل.

پس باید بهم حق بدین که وقت نمی کنم پست بذارم،هر چند خودمم دوست دارم ولی نمیشه.میخونمتون،ولی با گوشی،با گوشی هم پست گذاشتن و کامنت گذاشتن کمی سخته.واسه بلاگفا راحت می تونستم کامنت بذارم.ولی واسه ی بقیه نمیدونم چرا نمیشه.هوا هم خیلی سرد شده.خوب این چه ربطی به مطلبم داشت نمیدونم همینجوری یهویی نوشتم.زمستون که میاد انگشتای دست و پام یخ میزنه.سه شنبه بعد از کلاس،اینقدر هوا سرد بود که داشتم تو خیابون مثل بید می لرزیدم.دهنم یخ زده بود.میخواستم آدرس خیابونمونو به راننده تاکسی بگم،زبونم گیر کرد و با یه صدای کلفت و دهن کجی فراوون مثل اونایی که مشگلات گفتاری دارن مفهوم رو رسوندم.حتما راننده تاکسی با خودش گفته،طفلک این دختره عقب افتاده اس.خدا شفاش بده.   :))

آییییییییی دلم تنگ شده واسه استراحت،فیلم دیدن،کتاب قصه خوندن،اینترنت گردی  :(

کجایی روزهای شیرین تابستون

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۵

نظرات  (۲)

ای جان دلم آرامیس ... سلاااااااممممم

چه خوبه که خوبی ... حالا شلوغی سر زیاد مهم نیست ... همینکه خوبی خودش عالیترین چیزه

بخش ادرس دادن به راننده رو غش غش خندیدم :))) من که چه سرد باشه چه نباشه یهویی تپق میزنمو سوتی میدم :))

اوهوم درکت میکنم کامنت گذاشتن خیلی سخته با گوشی ... پستم نمیشه ... برا کامنت که کد تایید رو درست درمون نمیده یا هی میزنه اشتباس برا پست گذاشتن هم که پسو پیش میشن یهویی جمله ها و اشک ادمو در میاره

پاسخ:
فدای تو،فدای تو.من که جمله ی بی تپق ندارم.کلا هر وقت میخوام خیلی خوب صحبت کنم چنان گندی میزنم که دیگه نمیشه جمعش کرد.     
پر توان باشی آرامیس جان 
خوبه ! روزهای شلوغ و پر کار رو دوس دارم :)
پاسخ:
 سلام عزیزم ممنون،ولی حسابی خسته میشم.وقت آزادی برای کارهای مورد علاقه ام نمی مونه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی