بانوی هزار فصل

پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۴
    :(

عنوان نداره خب !

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ق.ظ

دو روز پیش اینقدر تو باشگاه ضربه پا زدم یا به قول مامانم جفتک و لگدپرونی کردم که هنوزم پاهام حسابی خسته اس.آخه پیری گفتن،جوونی گفتن.از سن و سال ما گذشته خب.مارو چه به ورزشهای رزمی :)) ولی خودمونیم لگد زدن و جیغ کشیدن عجب حالی میده.دلت باز میشه و روحتو حسابی جلا میده،و همینطور تخلیه ی انرژی میشی.انگار دوباره متولد میشی و با روحیه ی شاد و پرانرژی برمی گردی خونه.حالا بماند که ماهیچه های ران پات کش میان و درد میگیرن.ولی همین دردشم کلی لذت داره.

وسایل مبارزمو گذاشتم گوشه ی اتاقم،مامان اومده داخل اتاق بو میکشه و میگه یه بویایی میاد و میره و میرسه به بند و بساطم کوشه ی اتاق،و میگه بوی لاشه میده.میگم بوی چی؟ میگه بوی لاشه ی مرده،بوی جنازه ی فاسد شده.خواهرم میگه بوی پا و عرقه نه لاشه!

من ؟ آیکن دختری که تا گردن فرو رفته تو نایلون هوگو و روپایی و ساق دست،و داره بو میکشه تا بفهمه دقیقا بوی چی میده!   :)))





نظرات  (۱۱)

ما ی بار خواستیم بریم ووشو...رفتیم ازنزدیک دیدیم پشیمون شدیم:/
پاسخ:
من عاشق ورزشهای رزمی ام.واقعا لذت بخشه.البته ورزش ووشو انرژی و قدرت بدنی زیادی رو لازم داره.چون تمریناتش خیلی سخت و فشرده اس و اگه بهش علاقه داری باید کم نیاری؛فکر کن مثلا صدتا درجا به صورت جامپینگ :)
فکر کنم تایچی برا من خوب باشه ؛)

پاسخ:
من یوگارو هم دوست دارم،اما دیگه فرصت و زمان رفتن به این ورزشو ندارم.
نه بابا؟؟؟؟؟؟؟؟توچ ورزشی کارمیکنی؟؟؟؟؟
پس همون بهتر ک پشیمون شدم:/
پاسخ:
قبلا کونگفو الان تکواندو

اصن حال میده ها آرامیس آدم بعد تو خیابون دعواش شد بزنه فک مک مردارو بیاره پایین :))

مامانا عالین همه ش دنبال بوعن / اخه حالبه اصن بو هم نیاد باز میگن بو میاد برو پاتو بشور مثلن بابا دو ساعت پیش حموم بودم نه غلط کردی اون پا بو میده من از ده متریت میفهمم :))

پاسخ:
ولی خودمونیم پرستو،هر کاری هم بکنی مردا از لحاظ جثه و نیروی بدنی قویترن؛حتی اگه اهل ورزش هم نباشن بازم زورشون بیشتره.بعضی از این مردا هم که همینطوری اهل دعوا و بزن بهادرن و تو جیبشون چاقو و ابزار آلات دعوا زیاد پیدا میشه که دعوا کردن باهاشون خطریه.
نکنه فکر کردی من بروسلی یا جکی چانم و خیلی پرقدرت.ولی جدای از شوخی هستن دخترایی که سرعت عملشون بالاست و میتونن حسابی از خودشون دفاع کنن.
آره مامان ها از فاصله ی چند متری بو رو تشخیص میدن حتی اگه بویی هم نباشه :))
گوربونت آرامیس بهترم ولی خب لامصب مریضیه دیگه قشنگ گند زد به اون فاز دو روزه ی مسافرت :)))
پاسخ:
پس مسافرت از دماغت دراومد :)
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۰۳ نیمه سیب سقراطی
خستگی بعد از باشگاه یه جوریه که به دلت می شینه حتی اگه بوی گند عرق بدی و حال دوش گرفتن نداشته باشی :))
پاسخ:
آره خیلی می چسبه.ولی اگه دوش نگیری عذاب وجدان خفت می کنه :)) مخصوصا وقتی که احساس می کنی اگه حموم نری الانه که کپک بزنی.
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۲۹ صحبتِ جانانه
سه ساله ترک کردم هوگو  پوشیدن و شیابجتنگ رفتن رو:)
پاسخ:
چرا ؟  :)
وب خـوبـى داریـد
خـوشحـال میشـم به وب مـن هم سـر بزنیـد ..
پاسخ:
ببخشید خانومی،کامنت شما رفته بود تو هرزنامه،واسه همین من ندیدمش.
خیلی خوب بودددددددددددد
داداشم تکواندو میرفت
من واسش میت میشدم. میکوبید تو پهلوهام واسه تمرین:دی
پاسخ:
:))  منم به خواهرم گفتم تو هم بیا با هم بریم،اونوقت دوتایی با هم تمرین می کنیم.اما گفت که به ورزشهای رزمی علاقه نداره.
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۳۵ مقداد رحیمی
فقط منچ

پاسخ:
:))
وای از دست این مامانا:دی
پاسخ:
وای از دست این مامانها که زیادی دلسوز و دلرحمن.قربونش برم من  ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی