بانوی هزار فصل

پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۴
    :(

ایستگاه زندگی

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ

آیا یکی از ایستگاه های زندگی را اشتباه عوض کرده بودم؟

زندگی ام کجا به گند کشیده می شد؟ کسی جایی منتظرم بود؟ لولا و سیمون و ونسون دلداری ام دادند،کمی به خودم آوردند،انگار به خیرخواهی آنها تن داده بودم.

وانگهی از هم خرده هایی گرفتیم و همه وانمود کردیم که متقاعد شده ایم.

چون به هر حال زندگی،بگویی نگویی،بلوفی بیش نیست،نه؟

میزِ بازی کوچک است،کارت ها ناقص،و آن قدر ضعیف دست آورده ای که رغبت نمی کنی بازی را تا آخر بروی...



+ گریز دلپذیر / آنا گاوالدا


 

نظرات  (۴)

آرامیس
پیج sali_shoping
پاسخ:
قربونت برم لطف کردی :*
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۰۳:۱۰ ماهان هاشمی
لایک! :)
پاسخ:
:) مرسی
ســــــلام امیدوارم که حالت خوب باشه
نمیگم بی وفایی شاید بهت بر بخوره و ناراحت بشی چون رابطمون چیزی بیشتر از یه دوست مجازی نیست یعنی حدآخرشم همینه
از اون گذشته من از مجازی وفا ندیدم،خوب دیگه بذگریم...
 من چندروزی نبودم که بهت سر بزنم؛ببخشید
پاسخ:
من اولین باره دارم کامنتاتو می بینم محمد !
شکل بلاگ بیان عوض شده، و گزینه ی هرزنامه هم بهش اضافه شده.تمام نظراتت اومدم تو هرزنامه.عجیبه نه؟
من کاملا یادمه واسه این پست کامنت گذاشتم!
پاسخ:
واقعا؟؟؟؟؟؟
عجیبه! شاید کامنتت نرسیده،پریده. شایدم بیان خوردتش :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی