بانوی هزار فصل

پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۴
    :(

اُپل تاچ

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ق.ظ

در امتداد خانه های کوچک بنا شده از سنگ سیاه راه می روم.ویلا ماری ترز،مافلیسیته،دونی.بهار است و من کم کم احساس دلتنگی شدید می کنم.چیز مهمی نیست؛اشک تمساح،دوا و درمان،بی اشتهایی و این جور چیزها نیست،نه.

درست مثل همان عبور از خیابان اوژن-گونون،چهار بار در روز،است هلاکم می کند.حالا آدمی را پیدا کن که دردم را درک کند.

اما این احوالات من چه ربطی با بهار دارد...

صبر کنید تا بگویم: بهار،پرنده های کوچولو که میان جوانه های درختان تبریزی سروصدا می کنند.شب ها گربه ها قیل و قال راه می اندازند،مرغابی های نر به دنبال مرغابیهای ماده روی رود سن روانند و عشاق دست در دست هم.نگو که عشاق را نمی بینی؛هرجا چشم بگردانی هستند.دست های بی قرار و نیمکت های پر.این ها دیوانه ام می کنند.

دیوانه ام می کنند.همین.


حسادت می کنی؟دلت می خواهد؟

من؟ حسادت؟ کمبود؟ اصلا و ابدا.ببینم... شوخی می کنی.

اَی یَیَی،مزخرف نگو.فقط همین مانده که به این احمق هایی که همه را با آتش شهوتشان کلافه می کنند حسادت کنم.پس مزخرف نگو.

خب،البته حسادت می کنم!!! یعنی معلوم نیست؟عینک می خواهی؟ معلوم است که حسودم.دارم از حسادت می میرم،کمبود عشق دارم.

نمی فهمی؟



+ کاش کسی جایی منتظرم باشد / آنا گاوالدا



نظرات  (۴)

از گاوالدا "من او را دوست داشتم" رو فقط خوندم با تنها جمله ای که ازش یادمه: چقدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی را که دوست داشته از یاد ببرد؟و اصلا چقدر باید بگذرد تا بتوان دیگر او را دوست نداشت؟!!!
چه اسم قشنگی داره این یکی کتابش...
پاسخ:
اوهوم ! هر دوتا کتابش اسمای قشنگی دارن
دقیقن منم حسادت میکنم ... به کسایی که دست تو دست هم میرن تو کتاب فروشیا، تو پارک تو هرجا و من تنها مجبورم تو پیاده روهای انقلاب قدم بزنم دریغ از اینکه کسی باشه باهام بیاد بریم تو کتاب فروشی و وقتی میبینم پسر جوون توشونه اصن نمیرمو همینجوری باز تنهاییی راه میرم ... اه اه ... فک کنم باید بخونم این کتابو ... و چنگال بکشم با سطر ب سطرش روی قلبم ...
پاسخ:
حسادت :(
۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۳ خانوم پاف
آنا گاوالدای دوست داشتنی ام 
پاسخ:
:)

 سلام ، خسته نباشید ، وبلاگ خوب و مطالب قشنگی دارید
فقط میتونم بگم:  "L i k e " 
سعادت یارتان ، پیروزی همراهتان
.
.

.
به "کولاک" هم بیان خوشحال میشم
نظر یادتون نره
دوس داشتید رتبه هم بدید
صمیمانه سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی