بانوی هزار فصل

پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۴
    :(

کاش کسی جایی منتظرم باشد

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ق.ظ

سردم است.مثل بچه ها گریه می کنم.دلم می خواهد هر جایی جز این جا باشم.از خودم می پرسم با چه حالی برگردم خانه.

رو به آسمان می کنم؛حتی یک ستاره هم در آسمان نیست.گریه ام بیشتر و بیشتر می شود.امیدم از همه جا ناامید شده.

کاش کسی جایی منتظرم باشد...

این آرزوی زیادی است؟



+ کاش کسی جایی منتظرم باشد / آنا گاوالدا 



نظرات  (۲)

کتابش خوبه آرامیس ؟

من او را دوست داشتمش رو که چن سال پیش خوندم خوشم اومد ... اینو نخوندم اما ... آدم میترسه وقتی یه نویسنده یه کار خوب داشته و ازش خونده و لذت برده یه کتاب دیگه ازش بخونه و کاملن دلزده شه ...

پاسخ:
کتاب دوستش دارم رو هم گرفتم،اما هنوز نخوندمش.ولی این کتاب "شاید کسی جایی منتظرم باشد" حاوی چند تا داستان کوتاهه؛این چندتا داستانی که خوندم بد نبوده.چون قطر کتاب کمه،امتحانش ضرر نداره واست مخصوصا اون کتاب دیگه رو هم که میگی خوندی.
باسلام.
از حضورتان در مسیرا کمال تشکر را داریم.
امیدوارم بازهم شاهدحضورتان باشم.
لطفا برای اپلود از http://traups.com/   اقدام کنید.
سربلند و پیروز باشید
پاسخ:
و همچنین شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی